Hola
En efecto el problema tiene que ver con los controles CLX. Léete este hilo donde se trató un problema similar :
http://www.clubdelphi.com/foros/show...&threadid=2372
Saludos.
__________________
Marc Guillot (Hi ha 10 tipus de persones, els que saben binari i els que no).
|