Ver Mensaje Individual
  #5  
Antiguo 20-11-2008
jorge82 jorge82 is offline
Baneado
 
Registrado: jun 2005
Ubicación: Mérida, Yucatán, México
Posts: 75
Reputación: 22
jorge82 Va por buen camino
En la propia página de Firebird recomiendan utilizar en Windows la versión SuperServer.

Código:
...
If you're still not sure what to choose (maybe you find all this tech talk a little overwhelming), use this rule of thumb:

On Windows, choose Superserver.

On Linux, just pick one or the other. In most circumstances, chances are that you won't notice a performance difference.
...
__________________
Un saludito.
Responder Con Cita